Uvjeti korištenja

Internetska stranica www.romobilia.hr u vlasništvu je tvrtke DIBOT-trade d.o.o., Jarnovićeva ulica 17/C, Zagreb . Korištenje usluga i sadržaja internetske stranice regulirano je ovim Uvjetima korištenja.

Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice romobilia.hr. Korištenjem internetske stranice, krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice u skladu s njima.

Svi materijali koje se nalaze na www.romobilia.hr internetskoj stranici su intelektualno vlasništvo tvrtke DIBOT-trade d.o.o. i može se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu.

Korisnik može svoje upite i komentare poslati pisanim putem, poštom ili e-mailom, a DIBOT-trade d.o.o. će poslati pisani odgovor poštom ili e-mailom u zakonskom roku.

PODACI O PRODAJNOM MJESTU

DIBOT-TRADE d.o.o.
Direktor: Mirza Botonjić
Sjedište: Jarnovićeva 17c, 10000 Zagreb
Trgovina: Ozaljska 134, 10000 Zagreb
IBAN: HR0823400091111098904
OIB: 34491909978
Trgovački sud u Zagrebu, MBS: 05325587
Tel: 0916123687
email: info@romobilia.hr

Osnovni pojmovi

Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda putem internet stranice www.romobilia.hr, u vlasništvu trgovačkog društva DIBOT-TRADE d.o.o. (u daljnjem tekstu DIBOT-TRADE).

 

Ukoliko su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.

Osobni podaci i poslovna sposobnost

Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina (poslovna sposobnost).

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije.

Zaštita osobnih podataka

Pod osobnim podacima smatraju se Vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje DIBOT-trade d.o.o. sazna tijekom Vašeg korištenja Internet trgovine.

DIBOT-trade d.o.o. se obvezuje da će Vaše osobne podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju Internet trgovine, kako bi vam omogućila korištenje svih opcija koje one pružaju, te će ih čuvati u tajnosti, odnosno neće ih distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez Vaše prethodne suglasnosti.

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

DIBOT-trade d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici DIBOT-trade d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Elektronska komunikacija

Posjećivanjem stranica naše Internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Cijena

DIBOT-trade d.o.o. se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14).

DIBOT-trade d.o.o. će periodično, sukladno svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju po cijeni koja je niža od cijene tih proizvoda u redovnoj prodaji, te se isto obvezuje jasno vidljivo i čitljivo označiti i navesti duljinu trajanja akcijske prodaje.

Nakon isteka roka akcijske prodaje, tvrtka DIBOT-trade d.o.o. neće primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Raspoloživost proizvoda

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na romobilia.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, DIBOT-trade d.o.o. će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz romobilia.hrkoji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.

Narudžba i trenutak sklapanja ugovora

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

Kartičnim plaćanjem

Jednokratno i na rate moguće je plaćati sljedećim karticama:

PBZ CARD jednokratno i na 2-12 rate:

  • Maestro
  • Visa
  • Visa Inspire
  • Visa Premium

Kartice Zagrebačke banke jednokratno i na 2-24 rate:

  • MasterCard standard
  • MasterCard gold
  • MasterCard go!
  • MasterCard platinum
  • Visa Business
  • Visa Avenue Mall

Erste Card Club kartice jednokratno i na 2-24 rata:

  • Diners 2-24 rate
  • Discover
  • DinaCard
  • Maestro 2-12 rata
  • Mastercard 2-12 rata
  • Visa 2-12 rata

Pouzećem

Općom uplatom / virmanom / e-bankingom

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, DIBOT-trade d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen.

Ukoliko ne dobijete obavijest iz prethodnog stavka preporučeno je provjeriti:

  • da li je poruka u Junk/Spam folderu
  • da li je mailbox pun
  • da li se artikli nalaze u košarici , te ako nisu potrebno je ponoviti proces naručivanja

Nakon preuzimanja pošiljke od strane dostave kupac će biti obaviješten putem e-maila da je pošiljka poslana.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada DIBOT-trade d.o.o. zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, DIBOT-trade d.o.o. se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 3 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 3 radna dana od primitka narudžbe, DIBOT-trade d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.

Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda.

Ukoliko je kao oblik plaćanja odabrano plaćanje e-bankingom ili općom uplatnicom, a DIBOT-trade d.o.o. ne raspolaže naručenim proizvodom zbog nedostatka robe na skladištu, o tome će, u primjerenom roku, kupac biti obaviješten te će DIBOT-trade d.o.o. u dogovoru sa kupcem izvršiti povrat uplaćenih novčanih sredstava.

U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će DIBOT-trade d.o.o. izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:  e-bankingom ili općom uplatom, pouzećem i kreditnim ili debitnim karticama putem Corvus Pay sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu.

Napomena: Proizvode koji su dostupni sa odgođenim rokom isporuke nije moguće platiti pouzećem, osim ako nije drugačije dogovoreno. U slučaju plaćanja pouzećem dostavne službe, pri isporuci proizvoda, naplaćuju dodatnu naknadu za transfer novca koja nije uključena u iznos cijene naručenog proizvoda i njegove dostave.

Narudžba se smatra zaprimljenom:
U slučaju plaćanja pouzećem – u trenutku kada DIBOT-TRADE elektroničkim putem zaprimi narudžbu.
U trenutku kada narudžba bude zaprimljena, DIBOT-TRADE će elektroničkim putem u obliku e-pošte, a po potrebi i telefonski obavijestiti Kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen.
U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatnicom ili  kreditnim ili debitnim karticama putem CORVUS Pay sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada DIBOT-TRADE zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, DIBOT-TRADE će obavijestiti Kupca da proizvod trenutačno nije raspoloživ te ga izvijestiti o roku u kojem je proizvod dobavljiv.
Naručeni proizvod, ovisno o tome je li dostupan na skladištu, DIBOT-TRADE isporučuje u najkraćem mogućem roku.

Ako je proizvod naručen, a kao način plaćanja odabran e-banking ili opća uplata, DIBOT-TRADE se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu 1 radni dan. Nakon isteka roka od primitka narudžbe, DIBOT-TRADE ne jamči raspoloživost proizvoda.

NAPLATA / AUTORIZACIJA

Sva će plaćanja biti izvršena u HRK (hrvatskim kunama).
U slučaju plaćanja e-bankingom ili općom uplatnicom troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
U slučaju plaćanja pouzećem, naknada za plaćanje pouzećem nije uračunata u cijenu i može biti naplaćena i u slučaju da je dostava besplatna.

Povrat uplate

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu DIBOT-trade d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku,  a najkasnije u roku 14 dana  od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.

Dostava

Proizvode je moguće naručiti za dostavu na području Republike Hrvatske, prema uvjetima koji vrijede za svako područje dostave.

DIBOT-trade d.o.o. se obavezuje isporučiti naručeni proizvod u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Ako se proizvod koji je upućen kupcu odnosno primatelju vrati u DIBOT-trade d.o.o. jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđena mogućnost ponovnog slanja.

  • Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode na internetskoj trgovini romobilia.hr. DIBOT-trade d.o.o. dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, za čiji iznos se službenik trgovine telefonski dogovora s kupcem. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem DIBOT-trade d.o.o. Internet trgovine obavlja kurirska služba DPD. Dostava proizvoda na skladištu je moguća u roku od jednog ili dva radna dana od dana potvrde narudžbe. Za dostavu proizvoda koji nisu trenutno dostupni na skladištu, rok za dostavu je istaknut u opisu proizvoda. Iznos dostave je 4,99 EUR u paušalnom iznosu za sve proizvode. Na kupnju iznad 500,00 EUR, dostava je besplatna. Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

Raspored dostave na otoke

  • Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera – koje je isti vratio DIBOT-trade d.o.o. Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) DIBOT-trade d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. DIBOT-trade d.o.o. zadržava pravo ne isporučiti narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

  • Plaćanje po dostavi:

Uslugu plaćanja po dostavi (pouzećem) DIBOT-trade d.o.o. nudi za područje cijele Hrvatske, osim određenih područja u kojima nije dostupna usluga dostave DPD dostavne službe.

U slučaju odabira plaćanja robe po dostavi, plaća se isključivo gotovinom.

Za proizvode koje želite da organiziramo plaćanje po dostavi, tj. pouzećem, odaberite plaćanje pouzećem prilikom naručivanja ili nas kontaktirate putem email adrese: info@romobilia.hr, pozivom na telefonski broj 091 / 612 – 3687, direktnom porukom na našu Facebook stranicu Romobilia ili na Instagram profil Romobilia

  • Račun

Sve pošiljke koje šaljemo kupcima sadrže račun. Tvornički zapakirane proizvode ne otvaramo. Molimo provjerite transportno pakiranje proizvoda na kojem se nalazi prozirna folija u kojoj je račun i na poleđini jamstveni list. Ukoliko ste naručili manji proizvod, tada se račun nalazi u koverti ili kutiji u kojoj je dostavljen.

  • Preuzimanje paketa u našoj poslovnici

Za osobno preuzimanje robe kod nas u poslovnici se ne naplaćuju troškovi dostave.

Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave “Preuzimanje u našoj poslovnici Romobilia, Ozaljska 134, 10000”.
Plaćanje u poslovnici je moguće gotovinom ili karticom. 
Ukoliko pri odabiru isporuke odaberete „preuzimanje u poslovnici“ te plaćanje obavljate u poslovnici, tada se putem interneta vrši isključivo rezervacija proizvoda. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim unutar poslovnih prostorija. Jednostrani raskid ugovora nije moguć, kao ni povrat proizvoda kupljenih u našim fizičkim poslovnicama.

Plaćanje je moguće odraditi online karticom ili direktnom bankovnom transakcijskom te paket preuzeti u poslovnici. 

Paket možete preuzeti u poslovnici nakon što primite e-mail o završetku narudžbe. 

Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa poslovnice: Romobilia trgovina, Ozaljska 134, 10000 Zagreb
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: +385 91 612 36 87 ili e-mail: info@romobilia.hr

Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
 Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 12:00h šaljemo isti dan.
 Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 12:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
 Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
 Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
 U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
 Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
 Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, DIBOT-trade d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
 Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

 

Izjava o dostavi i slanju paketa
Preko 95% paketa poslanih od strane www.romobilia.hr (DIBOT-trade d.o.o.) dostavlja se po rasporedu dostavne službe kojom se šalje. Djelatnici DIBOT-trade d.o.o. ulažu sve moguće napore kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. Romobilia.hr (DIBOT-trade d.o.o.) ne može ni u jednom trenutku biti smatran odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanih dostavnom službom ili “višom silom”.

Jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu info@romobilia.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i predloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Potvrdu primitka izjave ili obrasca za jednostrani raskid ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektronskom poštom.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili,

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

-predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave

-predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

Materijalni nedostaci proizvoda i reklamacija

Ukoliko kupac uoči materijalne nedostatke isporučenog proizvoda predviđene člankom 401. Zakona o obveznim odnosima a za koje je Prodavatelj odgovoran prema članku 400. Zakona o obveznim odnosima kupac može po svom izboru prema članku 410. istog zakona :

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) izjaviti da raskida ugovor ( prema članku 412. Zakona o obveznim odnosima -ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor).

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Isto vrijedi i u slučaju ispunjenja s nedostatkom obveze kod koje je ispunjenje u određenom roku bitan sastojak ugovora.

Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.

Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.

Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.

Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka.

Nakon što kupac u pisanom obliku pošalje obavijest prodavatelju na adresu elektronske pošte info@romobilia.hr i ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan DIBOT-trade d.o.o.   će ukloniti nedostatak sukladno dogovoru s kupcem.

Povrat prodavatelju proizvoda s uočenim nedostatkom kupac realizira na trošak prodavatelja.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje
vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u
slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi
(Isključivo DPD dostavnom službom).
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem
skladištu
 molimo da nas prethodno kontaktirate na e-mail: info@romobilia.hr

Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno
mora biti priložen dokaz o kupnji, račun,  kopija računa, broj računa ili
narudžbe te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP),
tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da
prikladno zapakira proizvod/e u originalnu ambalažu sa svim pripadajućim
elementima te potom u kartonsku kutiju
 kako ne bi došlo do oštećenja
proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije
zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan
papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.

• Članak 77. stavak 5 (5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje
vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo
potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Potrošač se
može upoznati s proizvodom na isti način na koji bi to napravio na prodajnom
mjestu, korištenje proizvoda umanjuje njegovu vrijednost. 
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na
odredbe ovog članka vraćen bez originalne ambalaže, s manjim oštećenjima ili sa
znakovima korištenja, uslijed čega Prodavatelj neće biti u mogućnosti proizvod
prodati kao nov proizvod, Kupac odgovara Prodavatelju za štetu koja se
unaprijed procjenjuje u iznosu do 40% plaćene MPC proizvoda. 

• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od
dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
• Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom,
moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni
povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod
koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od
iznosa za povrat.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na
odredbe ovog članka vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez svih
dijelova i dokumentacije s kojom je Kupcu dostavljen te ako ih Kupac ne dostavi
niti u daljnjem naknadnom roku od 8 dana od obavijesti Prodavatelja, smatra se
da Kupac nije izvršio svoju obvezu vraćanja proizvoda Prodavatelju te u tom
slučaju Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava, o čemu će
obavijestiti Kupca.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na
odredbe ovog članka u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i
dokumentacijom, neoštećen, bez znakova korištenja i potpuno ispravan,
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos.

Prigovori

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14,
članak 10.) tvrtka DIBOT-trade d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor
korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od
dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga www.romobilia.hr
Internet trgovine korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

DIBOT-trade d.o.o.
Ozaljska 134, 10000 Zagreb
ili na e-mail adresu: info@romobilia.hr

DIBOT-trade d.o.o. se obvezuje dati odgovor na
prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za
dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.

Online rješavanje sporova
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih
sporova, omogućena je “Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova”
(Platforma za ODR) na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/odr

Servis, jamstvo,
reklamacije

DIBOT-trade d.o.o. jamči za kvalitetu i besprijekoran
rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati priloženih naputaka. Jamstvo
počinje vrijediti s danom zaprimanja proizvoda, što dokazujete uz priložen
dokaz o kupnji/računom/kopijom računa/jamstvenim listom o kupnji proizvoda.
Svaki kvar koji se pojavi unutar jamstvenog perioda od kupnje uređaja bit će
uklonjen uz sljedeće uvjete:
– da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe
– da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u
suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao
posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave, udari
groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka
– da proizvod nije mehanički oštećen.

Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu
potrošnih dijelova proizvoda.

U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće
otkloniti u razumnom roku, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu
biti vraćen uplaćeni iznos.

Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod
promijenio svojstva ili prestao raditi, molimo vas da nas prije vraćanja robe
obavijestite e-mailom na info@romobilia.hr sa sljedećim
sadržajem e-maila: puni naziv proizvoda, serijski broj (ako postoji), s
detaljnim opisom problema i pripadajućim slikama ili video snimkom koja jasno
pokazuje kvar.

Jamstvo će biti uvaženo uz priložen dokaz o
kupnji/računom/kopijom računa/jamstvenim listom.

Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima:

  • Ako se kupac ne pridržava uputstva za upotrebu proizvoda
  • Zbog kvarova nastalih višom silom (požar, poplava, udar groma i sl.)
  • Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem
  • Zbog mehaničkih oštećenja izazvanih krivnjom korisnika
  • Ako kupac nestručno ili nebrižljivo postupa s proizvodom
  • Nepravilnom upotrebom te izloženošću uređaja neuobičajenim ili
    ekstremnim uvjetima
  • Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima
  • Spajanje uređaja na izvore energije koji nisu propisani
  • Kada su podaci sa jamstvenog lista brisani ili mijenjani;
  • Kada se ne poštuju upute za uporabu;
  • Kada je kvar nastao mehaničkim oštećenjem, udarom munje, strujnim
    udarom, požarom, vlagom, tekućinom ili bilo kojim drugim razlogom
    uvjetovanim neprimjerenim korištenjem ili višom silom;
  • Kada proizvod kod kojega je potrebna stručna montaža montira nestručna
    osoba;
  • Kada je proizvod otvaran, modificiran ili popravljan od strane
    neovlaštene osobe;
  • Kada se ugrađuju neoriginalni dijelovi ili koriste neoriginalni
    punjači;
  • Kada se neodgovorno postupa s proizvodom.
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.
 

Oštećenja u
dostavi, krivo isporučeni proizvodi


U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod
koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite
(elektronskom poštom na info@romobilia.hr ili telefonski) u roku od dva radna
dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem
roku. U ovim slučajevima DIBOT-trade d.o.o. pokriva sve troškove zamjene
proizvoda. (Isključivo DPD dostavnom službom).
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja
provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su
baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na
ispravan način.

Odgovornost za
materijalne nedostatke


DIBOT-trade  d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje
na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice
Zakonu o obveznim odnosima.

Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 43.
stavak 2. obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju
materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu
(internet kupovina):

  • Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara
    • (1) Prodavatelj odgovara za materijalne
      nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca,
      bez obzira je li mu to bilo poznato.
    • (2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne
      nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su
      posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
    • (3) Podrazumijeva se da je nedostatak koji se
      pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme
      prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno
      proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
    • (4) Ne odgovara se za neznatan materijalni
      nedostatak.
  • Što podrazumijeva materijalni nedostatak
    • 1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju
      redovitu uporabu ili za promet,
    • 2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu
      uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju
      ili mu je morala biti poznata,
    • 3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su
      izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
    • 4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije
      jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo
      radi obavijesti,
    • 5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje
      kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati
      prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja,
      proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame,
      označavanje stvari i dr.),
    • 6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom
      da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
    • 7) ako je nepravilna montaža posljedica
      nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova
predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne
uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su
te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale
na odluku kupca da sklopi ugovor.

  • Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
    • (1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su
      u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati
      nepoznati.
    • (2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati
      kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i
      iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri
      uobičajenom pregledu stvari.
    • (3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne
      primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje
      gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom
      koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne
      djelatnosti (potrošački ugovor).
    • (4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke
      koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve
      nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
  • Pregled stvari i vidljivi nedostaci
    • (1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni
      način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku
      stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku
      od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo
      koje mu po toj osnovi pripada.
    • (2) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez
      pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili
      morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može
      biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom
      slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po
      redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
    • (3) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac
      nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan
      obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od
      dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
  • Skriveni nedostaci
    • (1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca
      pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti
      uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod
      prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u
      roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod
      trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
    • (2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji
      se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog
      ugovora šest mjeseci.
    • (3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane
      mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
    • (4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka
      2. i 3. ovoga članka 

 

PODACI O PROIZVODIMA

Podaci o proizvodima temelje se na dostupnim podacima
proizvođača. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) podložni su
bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima,
tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u
pogledu podataka o proizvodima prikazanim na stranici, DIBOT-TRADE zadržava
pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne
moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet
narudžbe. U slučaju nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i
isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Proizvođač i DIBOT-TRADE
ne snose odgovornost, pravnu ili inu, za moguće pogrešne informacije i
posljedice njihove interpretacije.

RASPOLOŽIVOST PROIZVODA

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u
narudžbi naznačeno da su raspoloživi na skladištu, te proizvodi koji nisu
raspoloživi na skladištu, ali su dobavljivi u naznačenom roku, navedenom na
stranici detalja samog proizvoda.

OSTALI UVJETI

Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava
narudžbu mora biti starija od 18 godina.
DIBOT-TRADE ima pravo jednostrano promijeniti ove Uvjete prodaje bez prethodne
najave. Sve kupljene proizvode DIBOT-TRADE će isporučiti po uvjetima važećim u
trenutku sklapanja ugovora.

PRIMJENA UVJETA PRODAJE

Korištenjem usluga internet trgovine www.romobilia.hr
prihvaćate ove Uvjete prodaje. Ako niste suglasni s Uvjetima, nemojte koristiti
ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.

www.romobilia.hr je online trgovina i ne odgovara za
eventualnu štetu nastalu korištenjem ove internet stranice, te korištenjem
informacija s ove internet stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove
predviđene namjene. Internet stranice www.romobilia.hr mogu sadržavati linkove
na stranice u vlasništvu trećih osoba. Iste koristite na vlastitu odgovornost,
te se DIBOT-TRADE ne može držati odgovornim za eventualnu štetu nastalu na taj
način.

Prihvaćanjem ovih Uvjeta prodaje Kupac pristaje na
njihove odredbe te prihvaća da one čine sastavni dio ugovora.

Uvjeti poslovanja

Ukoliko ugovorne strane ne dogovore drugačije, na
uvjete poslovanja primjenjuju se prvenstveno uvjeti poslovanja DIBOT-TRADE
d.o.o.-a,  objavljeni na ovoj stranici te važeći propisi, prvenstveno
Zakon o zaštiti potrošača, osobito u dijelu u kojem navedeni zakon regulira
pitanje ugovora sklopljenih na daljinu. Uvjeti poslovanja određeni su u skladu
sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N. 41/14, glava III. – Sklapanje ugovora
izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu). Cjeloviti zakon o zaštiti
potrošača možete pronaći na sljedećem linku:

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_41_723.html

 

RJEŠAVANJE SPOROVA

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će
riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu
sjedišta prodavatelja.

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova
(Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o
on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja
2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji
sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su
uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim
stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Platforma
za internetsko rješavanje sporova (ORS) – link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Akcijska prodaja i kodovi za popust
Tvrtka DIBOT-trade d.o.o. će periodično, po svojoj
odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Ti proizvodi će biti
dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene,
točno specificirane skupine.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka DIBOT-trade
d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku
prodaju kojoj je istekao rok.

Tvrtka DIBOT-trade d.o.o. također povremeno daruje
svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter
pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Kupon je
najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst
kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust
će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu.
Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti
mogu biti primijenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor
proizvoda.

Nije moguće koristiti više kupona odjednom.
Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.

Poklon bon
Možete ga iskoristiti tako da u košarici upišete kod u polje poklon bon i
kliknete “PRIMJENI KUPON”. Poklon bon kupljen na www.romobilia.hr internet
trgovini ne može biti iskorišten nigdje drugdje osim na www.romobilia.hr
internet trgovini. Poklon bon možete koristiti za kupovinu proizvoda iz našeg
online kataloga. Poklon bon ne možete koristiti za kupovinu poklon bonova.
Poklon bon nije moguće zamjeniti za novac. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća
od vrijednosti poklon bona, razliku možete platiti virmanom, pouzećem ili
kreditnim karticama. DIBOT-trade d.o.o. nije odgovoran ukoliko je Romobilia
poklon bon izgubljen, ukraden uništen ili korišten bez pristanka.

Upute za korištenje web trgovine

Web trgovina je podijeljena na Glavne kategorije i
potkategorije u kojima se nalaze proizvodi iz naše ponude. Ukoliko niste
pronašli traženi proizvod u web trgovini možete nas kontaktirati preko emaila
 info@DIBOT-trade.hr ili telefonski
+385 91 61236 87 te zatražiti traženi proizvod. Postoji vjerojatnost da ga
možemo isporučiti ali nije oglašen za prodaju.

Nakon što ste se odlučili za neki od ponuđenih
proizvoda možete ga ubacite u košaricu klikom na tipku „Dodaj u košaricu“.
Nakon ubacivanja proizvoda u košaricu u gornjem desnom uglu u svakom trenutku
možete vidjeti ukupnu vrijednost svih odabranih proizvoda. Po završetku odabira
kliknite na tipku „Košarica“ kako bi provjerili detalje o izabranim
proizvodima, upisali potrebne količine i završili sa kupovinom.

Po primitku Vaše narudžbe obavijestiti ćemo Vas putem
email-a ili telefonski u najkraće mogućem roku o statusu Vaše narudžbe.

 

 

Izrada ponude

Upiti za ponude šalju se na e-mail adresu trgovine:
info@romobilia.hr. Nakon što zaprimimo Vaš upit za traženi artikl, pristupamo
izradi ponude koju Vam šaljemo na email koji ste nam dostavili. Ukoliko traženi
artikl nije na našem lageru, također Vas obavještavamo koliko je vremenski rok
isporuke. Ponuda vrijedi do roka označenog na istoj i neobvezujuća je. Nakon
što vaša uplata bude evidentirana, naručeni artikl šaljemo na adresu koju ste
naveli u registraciji i to DPD dostavnoj službom.

Dokumentacija koja pripada ponudi, kao što su slike,
nacrti, podaci o težini ili dimenzijama podrazumijevaju se samo kao približne
vrijednosti, ukoliko nisu isključivo označene kao obvezne.

Zaštita osobnih podataka

1. Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u
mjeri u kojoj su oni nužni za ispunjenje obveze Prodavatelja, za informiranje o
novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unapređenje
odnosa s Kupcima, te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
2. Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o
zaštiti osobnih podataka, te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji
način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. Od ovog se izuzimaju
slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih
tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne
podatke Kupaca.
3. DIBOT-TRADE  ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje
transakcijske podatke. DIBOT-TRADE za naplatu putem kreditnih kartica koristi
usluge treće strane, CORVUS Pay servisa, koji enkripcijom štiti vaše podatke.
4. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih
podataka.
5. Ako ste nam dostavili vaše osobne podatke, imate pravo na pristup tim
osobnim podacima i pravo na njihov ispravak kao i ostala prava predviđena Općom
uredbom o zaštiti podataka. Za više informacija o pravima te o načinu kako DIBOT-TRADE
obraduje vaše osobne podatke pogledajte Izjavu o zaštiti podataka
posjetitelja na internetskim stranicama www.romobilia.hr.

Izjava o kolacicima (Cookie policy)

1. Kako bi stranice „www.romobilia.hr“ ispravno
radile, one moraju na racunalo korisnika spremiti malenu kolicinu informacija
(Cookies). Prema regulacijama EU, DIBOT-TRADE prije spremanja Cookiesa
(kolacica) mora zatražiti pristanak Korisnika. Korištenjem web stranice „www.romobilia.hr“
internetske trgovine Korisnik pristaje na upotrebu Cookiesa (kolacica).
2. Korisnik iskljucivanjem kolacica odlucuje hoce li dospustiti pohranjivanje
kolacica na svom racunalu. Postavke kolacica mogu se kontrolirati i
konfigurirati u web pregledniku koji Korisnik koristi za pregledavanje web
stranica. Ukoliko Korisnik onemoguci kolacice, postoji mogucnost da stranica
nece moci koristiti neke od funkcija koje podržava internetska trgovina www.romobilia.hr.

KUPNJOM PROIZVODA KUPAC PRIHVAĆA UVJETE POSLOVANJA

DIBOT-TRADE d.o.o.  pravo na izmjenu ovih uvjeta
i pravila bez prethodne najave.

Zadržavamo pravo izmjene cijena. Sadržaj je
informativnog karaktera, ne odgovaramo za točnost podataka.
Fotografije ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.

Označi polja koja će biti prikazana.
  • Slika
  • SKU
  • Cijena
  • Dodaj u košaricu
  • Opis
  • Dodatne informacije
Klikni izvan prozora
Usporedi